Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av anonym anonym - 18 augusti 2015 19:30

hejsan och hallå

 

vakande igen vid halv tio hmm vet inte vad det är har varit så grymt trött nu ett par dagar.

Tror inte det har med lilleman att göra eller precis.

Kanske är nån trött period just nu vet faktiskt inte helt ärligt.

Hade tänkt mig gymmet idag men mammsen ville måla så bestämde jag mig för att ta en promenad med lilleman i stället.

Så får det bli gymmet i morgon i stället så ,bara man inte är för länge här i finland & sommar villan för det vill jag absolut inte alls om man säger så då räcker för min del att man har varit här 2 månader också.

Men blev runt 28 grader varmt när klar blå himmel också har de varit också så klart, fint väder får se hur länge detta håller men skönt med lite sol ändå.

Saknar min dejt mycket och sen retar mig att man inte kan träffa dom andra tjejerna i mamma gruppen för att man har varit/är här i finland och sommar stugan också.

Men fick höra i dag att jag ser helt trött ut & är helt borta också  hmmm vet ej varför önska jag själv jag kunde svara på detta.

I dag tänkte jag mäta mig också känner att midjan har krympt väldigt mycket precis som mina lår också så det känns bra.

Men blir väl mera reslutat sen när man gått på gymmet ett tag sen också att det kommer att synas också hoppas jag att det gör.  

Sen hade den här typen som skickar mig naken bilder på sig eller på sitt könsorgan till mig hört av sig igen också till mig hade hade skickat en ny bild på sin dase.(barnsligt)

dejten saknar jag väldigt mycket i allafall har inte haft nån saknad av mitt ex eller  som man inte äns har hört i från något vill man höra nått av honom så måste man då ta sms.a honom.

Så det har jag inte äns saknat eller precis.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards