Alla inlägg den 22 augusti 2015

Av anonym anonym - 22 augusti 2015 17:34

Hej på er mina läsare och hoppas ni har en riktigt fin kväll som jag!

 

Det blev en tur till gymmet i dag, hade lite svårt och bestämma mig om jag skulle gå eller om jag inte skulle gå.

Sen irriterade mig på den här som vill ha naken bilder på mig riktigt irriterande också tycker.

Visst att det är bra att vara rak på sak men inom vissa gränsee tycker jag i allafall.

Men det här med naken bilder äcklar mig rspekt löst hänsynslöst tycker jag precis som dom andra i i familjen.

Precis som en annan vill också att jag gör men nej tack sen blev äcklad när jag fick veta att han satt och runka till mina bilder också ännu sak som äcklar mig också för den delen hur kan man?

Inte äns fråga om man själv tycker att detta är okey? gör man sånt så är det för sina egna behov eller besatthet som jag tycker att det är.

Men angående den här killen som vill ha naken bilder så skickade jag bara ett mm 2 gånger för att han ska ta och inse att jag inte är så intresserad av detta.

Bland annat därför jag gjorde mitt val på den här killen som jag började dejta och som vill ha hem mig nu men i och för sig så längtar jag hem nu också inget och neka till eller.

Men cyklade till gymmet i dag och körde en timme hårdträning där.

 

crosstrainern  15:02 min kalorier 54

Motionscykeln 19:02 minuter kalorier 100

Sen blev det magen 40 övningar

armar blev det 40 övningar

ben 50 övningar

lår 40 övningar.

 

Men var svettig så bara den ,syntes på byxorna också så klart.

Men sen på kvällen så blev det en promenad med lilleman

och min vikt hade nu gått ner igen med 1,6 kg lätttad.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards