Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av anonym anonym - 25 augusti 2015 21:00

hejsan och hallå

 

 

hade ett anfall på morgonen som gjorde att jag inte sen kunde somna om,och sen att denna konstiga typ ville ha ännu mera naken bilder på mig.

Suck tycker det är ganska irriterande också.

Kanon väder i dag också och runt nästan 30,i dag blev det en tur till nummela också där jag handla barnmat och blöjor också precis som i veikkola också handla jag några blev en aning osäker på om jag hade köpt rätt.

Sen blev det gröt också för att se hur tackla det och om han tyckte om detta också så klart.

Sen hemma resten av dagen hade nog tänkt mig gymmet men eftersom jag hade ep anfall så sket jag i det.

Men sen klagade jag lite smått om hemfärd när jag hörde något om vi skulle ha den andra bilen också (våran gamla bil) som skulle göra det lättare också.

så kan morsan ha sina blommor i den ena och sen i andra kan den ser helt normalt ut.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards