Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av anonym anonym - 30 augusti 2015 19:59

hejsan & god kväll

 

fint väder var nu på morgonen när man åt frukosten så kom mammsens hustomte förbi,också en stund.

Så då matade jag lilleman också med gröt men det gick hem i alla fall utan något klagomål/oppnering som man kan få senast i går när man vi testa med lasange som han vägra äta nästan till och med.

Men blev en promenade i dag och rätt kyligt ute var det också för den delen så.

Men blev min vanliga runda ner till hepari vägen sen tillbaka och vad hände jodå det började åska så bestlöt mig för att gå hem igen *har lite åsk rädsla` kan jag nog allt säga.

Men så åt man lunch och mammsen hade svårt vart hon skulle ta och köpa sina advokadon någonstans.

Om det skulle vara i veikkola eller om det skulle vara i nummela men det blev nummela i allafall.

Grann frun kom över i dag en sväng också för att städa i sin trädgård så kom hennes son också och hans fru ,jag kände knappt igen honom sen han odla skägg/mustach.

Men men så kom vi äntligen i väg efter en rejäl åsk knall kände att sonen hoppade till i famnen på mig också.

Men ösregna och kolsvarta moln var det också.

Sen var vi in till k citymarket, där jag köpte 3 olika varianter av kvarg

citron

hallon

vanlij

i går var med jordgubbe och persika som jag köpte  vill prova mig fram ganska less på dessa filbunkar nu helt ärligt.

Det var valios eila produkter.

 

Sen nu på kvällen har jag fått en mammas son vart man än går eller gör saker så följer han med blicken eller vill komma upp i min famn.

Riktigt mysigt.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards