Alla inlägg den 5 september 2015

Av anonym anonym - 5 september 2015 20:45

Hejsan och god kväll!!

 

I natt så började det åska rejält som bara den också och pågick i nästan 1-2 timmar också för den delen.

Men det var riktigt ruskigt i allafall, sen har det varit så hela dagen också.

Var till gymmet och körde ungefär 1 timme med konditions träning skippade styrketräningen i dag.

Men det gick bra och som jag hade tänkt mig också ,så klart och sen hörde jag av mig till mammsen innan jag hoppade in i duschen också så var mammsen på parkeringen med lilleman också när jag kom ut.

Och själv klart så skulle det komma en rejäl åsk knall också   går inte att neka.

Sen så såg man hur mörkare och mörkare molnen blev också för den delen.

Så berättade mammsen att vi skulle över till hustomten för att att det var något med mobilen/nätet något strul som jag allt har förstått detta.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards