Alla inlägg den 7 september 2015

Av anonym anonym - 7 september 2015 21:19

hejsan & god kväll

 

 

grattade en av mina vänninor i morse som fyllde år och sen pratade jag och mammsen lite om hur vi skulle göra om jag och pappsen lilleman skulle åka i förväg eller om vi alla ska åka samtidigt.

som jag skulle vilja eftersom jag är en shopping människa ombord på silja också som sagt.

Och mammsen och pappsen hatar att åka färja medan jag älskar att åka det som sagt.

Själv så känner jag mig en aning tveksam med att åka hem utan mammsen eftersom det är han som lilleman är van vid att sova brevid varje natt.

Så på det sättet är jag rätt tveksam av mig också.

Vi bestämde oss för att åka till nummela i dag,för att kolla på sitt dynor för barn mat stolar.

Så blev att först åka till k citymarket och sen till tokmanni och kolla på ett par byxor som jag ville ha men fanns inte i min storlek var slut.

Sen så sist blev det då s market i veikkola.

Valde att laga en frukt sallad till mig också men fick köpa nya jordgubbar.

Som var super goda och smakade riktigt som jordgubbar ska göra också  så klart.

och sen kom ett meddelandet från hon som leder mamma gruppen att den första träffen är i morgon hos folktandvården.

Som visst 09:00 i morgon då är man ju fortfarande helt död också så det är bara att vänta och hoppas på att man är hemma till den 17 september för då är det en gemensam stund.  

Plus att få komma igång på sitt ideal gym också så klart.

Men nu i kväll så har min lilleman fått en sväng av nån förkylning också har bara vela vara i famnen på mig och så fort man har laft ner på honom på madrassen till babygymmet eller på soffan har börja gråta och så fort man har haft honom i famnen så då har han hållit sig lugn och inte ätit så bra som han annars brukar göra. 

Men innan nummela resan blev det en liten promenad på 51 minuter med lillen vi for till nummela plus hustomten var här också samtidig medan jag förberedde skötväskan. 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards