Alla inlägg den 8 september 2015

Av anonym anonym - 8 september 2015 22:15

hej!

Beslöt mig för att gymma i dag och cykla också finns 2 olika varianter på cyklar så valde den andra cyklen där man sitter lite längre bakåt gissar på lår musklerna.

Men var inget höjdar väder,och lillen somnade om innan man hann själv hann få på sig kläder t o om också.

Så tänkte läsa nyheterna vad händer då att man höll på och att somna själv till och med också som jag gjorde.

Sen gick vi upp sonen och jag till stora huset,där han fick fruktmums som det heter sen blev han trött och jag nynnade lite på bä bä vita lamm och sen när trollmor har lagt sina 11 små troll, sen kände jag hur jag själv blev lite groggy i huvudet och höll på att domna bort även hur radion var på också har nog med att göra att lillen till slut också somna.

Då beslöt jag mig för kaffe i alla hjälpte inte så väldigt mycket precis men hörde tervä helt plötsligt så då var det mammsen som pratade med grannens son som höll på och höst städa där också.

så undra mammsen hur jag skulle göra med gymmet och har bestämmt mig för att nu köra den sista gångerna där så att det blev ett pass där på gymmet i allafall.

Och valde cykla ( kondition) och km blev 25,24 km och kalorierna blev då 400 prick men riktigt nöjd i allafall är jag.

Sen efter middagen tog jag en promenad med lilleman som inte hade varit ute så väldigt mycket som han borde här så i morgon får det blir lite mera än i dag.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards