Alla inlägg den 13 september 2015

Av anonym anonym - 13 september 2015 18:15

            Hejsan Hoppsan

 

 

Har i dag åkt till nummela för att handla som min papps ville så fick man se lite segel flyg också åtminstonde jag.

Handlade där gröt till sonen och blöjor också till honom,men lite krångligt stället hade dom allt satt dessa gröt påsar från semper.

Sen när vi kom hem så då gick jag ut i skogen och plockade lingon något som jag aldrig i mitt liv gjort tidigare måste jag säga bara blåbär.

Men frågade sonens gudmor om hon ville ha och så klart tycker om lingon som hon sa att dom gjorde och att dom brukar göra sylt och gele och såna saker.

Så bestämde mig för att plocka till henne lingon och blåbär också för sen delen.M

Men har nu fått ihop 4 liter lingon till henne så nu kändes det att det räcker också,

 

 

       

Här är en del av lingonen och sen skörden på spenaten som jag valde att plocka upp i dag för att dom inte ska frysa ihjäl nätterna börja ju blir kyliga som sagt.

Och sen den sista skörden av vaxbönorna som jag plocka bort i dag.

Sen hade en kill kompis eller närmare en som jag prata med på nätet på någon date sida,började köra utpressning på mig med att ha sex med honom varför?

jo för att han ville jag skulle tycka om hans kuk som var stor och lång och det här gjorde verkligen förbannad måste jag säga.

Så det slutade med att jag sa till honom jag sparar alla dina sms och anmäler dom till snuten om du inte du slutar att trackasera mig.

Så då blev det allt tyst insåg faktan med trackaserin och och att jag menade allvar.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards