Alla inlägg den 10 oktober 2015

Av anonym anonym - 10 oktober 2015 23:00

Skriver från mobilen idag.

I dag orkade jag knappt vakna var rätt trött också.
Lärde känna en kille som jag finsk som jag har haft kontakt med i dag lite då & då.
Min lilleman är små förkyld också inte har haft nån bra aptit 1 dag.
Men i dag verkar den har varit okey i allafall.
Blev en promenad i dag och tyckte att det var kallt också för den delen även om jag inte är längre dålig eller.
Lillen sov under hela promenaden i stort sätt ända vi var tillbaka hemma igen.
Pappsen skulle i väg och spela också med sitt gamla band också.
Bokade in mig på 2 pass dansaerobics och något som heter bodyjam " rätt nytt för mig" förutom dansaerobics så klart.

Av anonym anonym - 10 oktober 2015 00:00

kursiv text hej & hallå
I dag kom sonens gudmor & man hit han skulle hjälpa mig med att kolla på mina andra 2 datorer en från Bjarnes tid om man säger så & den dator han köpte till mig. Sen min mini pc som också behövde en liten skjuts på traven också.
Sen var det läkar besöket också som man skulle till för prata lite om medecinerna efter förlossningen mm.
Sen resultatet efter utredningen också & det resultatet var som jag trodde fanns några störningar som jag kommer behöva hjälp med typ struktur i vardagen alltså städningen matlagning kan jag som tvätta diska.
Själv klart natt assistans angående av min ep & anfall.
Men resultatet förvåna inte mig för det var samma som sist gränsfall så det hade räkna ut att det var.
Men glad att det är avklarat i allafall.
Eftersom kommun jävlarna ville ha en diagnos på mig så nu får dom den då.
Jag gjorde den bara för 1 persons skull & det är min son som jag gjorde denna & hur vi ska klara oss.
Sen har jag ju sonens underbara gudmor som vill hjälpa mig till 100 % också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards