Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av anonym anonym - 15 oktober 2015 23:20

 

Det här receptet gjorde jag i dag och plus 2 olika.det ena är mer för oss vuxna och det andra är då  för barn som inte ännu får äta sötsaker ännu,

men sen ett recept till er som har  bebisar från 7 månader uppåt som ännu får äta naturel yoghurt.

 

 

 

Så börjar med den mera vuxna smoothien!

 

1 pressad apelsin

1-2 mat skeddar vanlij yohurt (lakos fria produkter

1-2 dl skopor blandad frukt

 

Mixa ihop allting i blender!

 

 

Den barn vänlig till och med .

1 pressad apelsiner

2. 2-3 msk naturell yohurt

(som exempel turkisk yoghurt eller grekisk

 

Så den rekomderar jag dom små i allafall och passar aldeles utmärkt också så klart nä

 

 

 

 

Av anonym anonym - 15 oktober 2015 22:43

sov först till halv tio var riktigt trött i dag, kom ut en sväng med sonen också eller dagens första promenad med honom.

Så i dag höll dom på att asfaltera vid essingeleden mot kristineberg, tror dom redan började starta med detta i går också så klart.

Luktade väldigt mycket asfalt gjorde det i allafall, tillhör inte mina favorit stanker precis helt ärligt.

Sen kom hem lagade mat till sonen och mammsen skulle sätta upp sonen klädes skåp som vi köpte igår på ikea.

Sen matta också köpte vi till honom med en bilplan kan väl i stort sätt ta och säga att det är.  

 

   

Sen lagade jag en ny sorts smoothie i dag med blandade frukt & bär var lite orolig att den skulle smaka apa men den blev god med andra ord det blev den verkligen.

Så blev att laga  till den lilla också nu efter ha prova smaka.

så lägger ut receptet och bilden på denna på min recept alternativ och bild på denna också så klart så att man ser hur denna ser ut också.

Sen änn en promenad efter detta och innan gymmet,också för så klart.

Och den promenaden blev norrmälarstrand stadshuset hantverkar gatan hem och det blev ungefär 1 timme som jag hade räknat ut också så klart vad kan man annars säga.  

 

Och på gymmet blev det som jag förvänta mig också så klart att man var lite ring rostig efter gymm passet idag.

Och märktes verkligen att jag inte har varit på något grupp pass på ett år nästan nu.

Men nu blir det andra saker i allafall ska börja nu gå 2-3 gånger i veckan plus mina promenader också så klart.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards