Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av anonym anonym - 21 oktober 2015 22:38

hej och god kväll!

 

I dag kl 12:00 kom sonens gudmor hit satt och pratade lite och hon behövde råd på lite saker också.

Nu när dom ska ha november festen på kristofferskolan också så klart.

Dom skulle göra fiske napp sakerna i år och fanns en massa olika alternativ så hon hade svårt och bestämma sig och det skulle vara runt 40 av samma saker också.

Men gav henne lite av dom tips jag kunde och sen får man väl se vad hon bestämmer sig för också så klart.

Hon hade med sig sin dator också så fick se lite bilder också från brölloppet gifte sig för 8 år sen blir det nu som jag har förstått  detta.

Och sen hörde en i mamma gruppen av sig också och undra om jag ville ta 1 promenad med henne i morgon som jag tänkte varför inte.

Det är inte min granne om jag pratar om, som jag annars har varit ute och gått med.

Sen blv kvitt en klängväcxt också tack vare sonens gudmor han har tjata om att ses och man har ju fått köra bortförklaringar mm som är rätt så irriterande också.

Men så sen i dag så åkte han nog på en rejäl nit helt ärligt utan att ma fick dåligt samvete eller något sådant.

Sen på kvällen så har jag suttit och virkat från kl 19:00 - 22:00 ungefär och nu är i stort sätt halvägs lägge ut en bild på denna i dag som jag lovade att göra när jag var halvägs med denna.

 

        

Är grymt med denna randiga och dessa fäger så känner jag mig riktigt nöjd med denna som sagt.

Och sen när den är helt klart så då blir det en bred vit rand runt hela filten så att den håller sig stabil också.

Vill ju ha den stabil antingen ska den sen få bo i bilen tillsammans med lillemans barnbilstol eller annars här hemma så se vad det blir.

Eller om det blir till vagnen på vår kanten också.

Har i allafall köpt hem 6 st nya garn och ska köpa 2 till i samma färg om jag vill hitta på något med dessa som sagt.
Är ju ganska avslappande samtidigt att virka /sticka om man nu kan det så klart.

Jag har ingen förmåga för att sticka i allafall hur många gånger man har försökt sig på detta så har det inte lyckats.

   

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards