Alla inlägg den 24 oktober 2015

Av anonym anonym - 24 oktober 2015 23:06

hejsan och god kväll mina trogna läsare och nya läsare!

 

Orkade knappt vakna i morse var så himla grymt trött av mig också så inget jag kan neka till eller.

Det var ju en lång promenad i går med vänninan och hennes dotter.

Men vi kom åtminstonde i väg till cafe som min kusin har i allafall och som var ett riktigt super mysigt cafe också så klart tyckte både jag och min vännina.

Hade nog tänkt och ge lilleman en liten smak bit men då hade det nog kunna bli lite panik och att han hade vela ha mera av äppelpajen också.

Men tog mitt beslut att inte ge honom han blev ju helt salig när han fick smaka på min cheesecake från himmelriket.

Min farbror hörde av sig också i dag hade lovat min kusin skötbordet till cafet med tanke på att dom inte hade något där så kom jag på detta att jag hade ett som jag fick av min kusins yngre syster som äger detta cafe.

Men man får hoppas att hon blev glad i allafall att hon fick och att det kom rätt snabbt också.

Man har varit lite orolig över vad man ska göra med det och den butik som jag tar barn kläder till vet jag inte om dom vill ha något sådant eller och sen sälja eller samla på vinden och då är det bättre att kommer till nytta på detta sätt i stället också.

Annars promenad till kungsan i detta strålande väder också, köpte mig en sallad och som på kvällen nu gjorde mig lite små hungrig blev 2 ost mackr och 2 koppar citron te också.

Och själv klart morden i midsummer som är min älsklings serie. (med orginal baraby)

I morgon vet jag inte ännu vad som kommer att hända så där rakt kanske köra ett styrke tränings pass med mammsen.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards