Direktlänk till inlägg 6 november 2015

En dag som jag tänkt mig & en dag som jag inte tänkt samtidigt!

Av anonym anonym - 6 november 2015 00:16

Hej!
Prick halv nio vakna jag som jag hade ställt min sleep sience klocka efter.
Kom upp lillen var i köket hade fått äta gröt tillsammans med pappsen också denna gång.
Sonen gudmor kom hit runt 10:30 tänkt runt 10:00 men tog och åt frukost med sin son efter att dom hade varit på ärenden.
Bestämde vi skulle ner i källaren & titta vad man behövde göra mm.
Men väntade till att Mammsen hade vaknat och sen blev sonen trött också hade lite svårt för att somna med tanke på att han är van vid den tiden att sova i vagnen.
Men till slut så somnade han i alla fall.
Så man kunde koka kaffe ta ner kaffe pulver också.
Så bestämde vi oss sen för att ta oss en tripp till Fridhemsplan och babytown för att jag skulle köpa vagnen solsuffletten och mugghållarna bjöd dom på plus en hink för blöjor också.
Eftersom jag valde hela paket på en gång när det var time att betala så gick det inte blev ganska fundersam med tanke på att min förvaltare sa åtminstone att han hade satt in summan som skulle behövas.
Men försökte andra gången med samma resultat slutade med att jag fick gå till en bankomat och kolla uttag som visade att pengarna inte hade kommit in ännu som han sa att det skulle göra efter 11:00 :-/
Blev bara att sms:a min förvaltare o säga dom inte hade kommit in.
Fick svar innan jag gick till gymmet att han hade satt knysslat ihop det på något vis.
Skulle fixa detta i morgon är glad att man har någorlunda kontakt med honom när det kniper och att man inte vill att ens päron vet kanske lite mera egna ärenden.
Sen har jag fundera på det jag retade upp mig på angående det här med daglig sysselsättning som tyvärr är inget för mig och aldrig vart intresserad av eller kommer vara.
Har en son som är nr 1 och det som jag ser som min sysselsättning är gymmet och det jag trivs med till 100% också.
Ett intresse samtidigt att jag befinner mig där 2-3 gånger i veckan och räcker för mig.
Vet att jag bara skulle bli sur om nån fråga vad jag jobba med o man måste säga daglig sysselsättning.
Skulle bara tycka att det var pinsamt som sagt det vet jag.
Och inget för mig trivs med mig själv och som jag har det nu också vill inget annat än det.
Så detta sms:a jag honom innan jag gick till gymmet & dansaerobicsen eftersom jag har reta upp mig på detta.
Danspasset gick bra även om man hade sjuka armar sen går dagens träningspass som sagt.
Hade till och med gått ner 1 kg sen mensen hade gått över i dag också.
Så förhoppningsvis så rasar vikten igen nu då har inte haft nåt choklad sug i allafall förhoppningsvis kanske håller nu då.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards