Alla inlägg den 7 november 2015

Av anonym anonym - 7 november 2015 22:53

Hejsan och hallå!

 

Blev en promenad på morgonen med sonen men det såg bara mulet ut när jag tittade ut genom fönstret när jag hade vaknat.

Eller närmare när pappsen skulle i väg till sin fredhälls badklubbbastu som han har på tisdag torsdag lördag. (rekomderation till er som bor i sthlm och funderar på att börja vinterbada)

Medan jag själv valde att gå en promenad med lilleman och blev samma svängar också men över vägen så klart.

Och själv klart så   det inte skoj alls som sagt så det blev att sätta på vagnens regnskydd och packetera in lilleman så gått det gick för att han hans overall inte skulle bli så fuktig av sig.

Men det bara regna och regna och regna hela tiden.  

Mammsen hade vaknat när jag kom innan för dörren och sen fick man byta om till torra kläder också eftersom man var rätt så fuktig och munktröja som var ganska blöt den också som sagt.

Lillen ville ha mat och som man ordna och han åt halva burken ungefär.

 

Sen så visade sig att mammsen hade bestämt sig för att hon ville till gymmet då så blev det en tripp med sjuka ben och sjuka mag muskler det kommer jag allt att få av denna ben press också när jag börjar köra denna också som sagt.

Blev en halv timme så fick man höra av mammsen att det var en aning för kort stund för mig men när man som redan gått 3 gånger denna veckan så får man väl ändå ta det en aning lungt tyckte jag.

Sen hörde min förvaltare av sig angående vagnen också så det skulle vi ordna på måndag.

Så tyckte han att sonens gudmor också skulle komma med har ingen aning varför men något måste det ju vara eftersom han ville detta som sagt.

Men skönt att det blir av på måndag nu i allafall som sagt,och innan vi åker till finland också som sagt.(om hon nu lyckas övertala mig)

Men visade sig när jag kom hem och hade bytt kläder att hon ville till gymmet i dag fast det allt var lördag också och mycket folk som hon på stog också.

Men det gick bra jag körde mitt tränings program som jag för tillfället har hittat men ska så småningom komma på ett nytt för variation och gärna som att ha styrka/kondition på gymmet och sen 2 gånger grupp träning.

Så är det bara i allafall.

Och så blev det nu att jag började igen med detta träna 2 gånger i veckan i 12 veckor och få en överaskning älskar dom där sakerna för det får mig att taggas lite och peppa för att få veta vad man får i present.

Men har regna hela dagen i stort sätt annars har det.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards