Alla inlägg den 8 november 2015

Av anonym anonym - 8 november 2015 23:16

var regn på morgonen och änn blåst så det blev att avakta med att gå ut ändå.

Sen skulle sonens gudmors man komma hit och hämta byrån.

Jag hade precis fått lillen i famnen när knackade på dörren så var det han och ba honom komma in så sa om det var ok att knacka på dörren in till flygelrummet som det också var.

Så dom var och hämtade byrån i källaren och sen körde mammsen dit den.

Skulle säga hej till min son som började gråta men han var ju helt nyvaken också så klart så inte så underligt eller precis att han började gråta och bli rädd han är mammiga åldern nu.

Annars har dagen varit lugn i dag i allafall efter 4 dagars träning men kommer bli nu samma sak nästa vecka också som sagt om det inte blir nån finlands resa nu till villan en vecka.

I morgon så blir det att köpa vagnen i allafall blir spännande i allafall.

Varit ute och gått med sonen den vanliga rundan ska nog försöka gå en sista gång en runda runt västerbron hem vare sig om det blir via hantverkargatan eller om det blir via norrmälarstrand som sagt beroende på väder och om det är som nu eller inte kanske kyligare.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards