Alla inlägg den 10 november 2015

Av anonym anonym - 10 november 2015 19:45

Vakna 09:00 sonen var redan vaken med pappsen i sällskap.
Jag var på wc.an sen hämta min burk cappucino eller maccahiato som jag dricker på morgon.
Skar upp 2 bitar av brödet och som vanligt la brödrosten varmt bröd på morgonen är det jag gillar.
Men blev väckt först till 08:30 eftersom pappsen hade missförstått att det är vid efter middagen som jag går på med Mammsen.
Så fick ta och berätta det för honom också.
Så han bokade om tiden på Gramma från kl 10:00 till 12:00.
När han fick veta att Mammsen skulle med också till gymmet.
Men vi kom o väg i allafall sen när pappsen kom tillbaks och tog hand om lilleman.
Och inte nog med det så var en i från personalen där och som jag kände igen också blev att prata en stund med honom började att rösten kände jag igen men att han hade odla skägg men passade bra i det i allafall .
Men det här med frukosten så skar jag upp 2 skivor kasta i brödrosten hade varit som jag inte glömt så var totfr alt brrändah :-/ stackars lillen som sågad misstänksam ut medan man öppna fönster sen blev lugnt.
Efter min frukosten så blev lillen hungrig också fick gröt sen en halv timme efter vakna Mammsen berätta om pappsen o ändra av bokning så man kunde gå.
Lagom med människor och sen som sist Bastu bad avslutning på det hela träningspass.
Inget pass vid denna tid eller så klart
Sen lekt med sonen halv kvällen sen virkat mera säng över kastet som jag virkar.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards