Alla inlägg den 11 november 2015

Av anonym anonym - 11 november 2015 19:45

Hejsan och hallå

blev morgon promenad med sonen efter frukosten 1 macka med ost på och 2 koppar cappucino också.

Så blev min frukost i allafall och laga frukost åt mammsen har ju nästan få ta över den rollen nu också.  

 Men men jag tog promenad med sonen och han somnade gick min vanliga runda med honom eller morgon promenad.

Var hemma igen runt tolv tiden ,frågade mammsen om det var okey om jag pinade i väg till gymmet som det också var.

Tyvärr var inte m där i dag som han var igår och man knappt kände igen honom också för den delen.

Men jag lyckades logga in mig själv för en gångs skull det trodde jag aldrig att jag skulle lyckas med.

Gick snabbt och byta om också och sen upp till konditionen en halv timme och sen styrka en halv timme.

Men gick bra och nöjd med passet också blev helt timme också för den delen.

Sen ringde mammsen efteråt och frågade vad hon och sonen höll hus dom var på maxi.

Hon skulle hämta sin bil i dag som varit på lagning också  så min farbror kom förbi i dag och skulle hämta henne.

Så det blev ännu en promenad med mubbsen också så klart inget att neka till innan han blev grinig och trött.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards