Alla inlägg den 13 november 2015

Av anonym anonym - 13 november 2015 23:15

Hej & hallå!
Hade gått upp lite men åt försent igår också plus lite onödiga saker också tyvärr.
Men det får jag snabbt bort som sagt tror på mig själv till 100% också.
Men lyckas jag inte tar jag en pt till hjälp för det vet jag lyckas nämligen.
I dag skulle sonens gudmor komma en liten stund men ringde och berätta om att en av kidsen hade fått ont och var på akuten.
Hon skulle komma förbi och hämta garn men då kom min mamms på att jag kunde ju gå dit med tanke på att det är akut vad dom påstår har själv suttit där för runt 3 år sen.
Så promenera upp till Fridhemsplan och gav henne dom nystan som jag fundera ut. :-)
Sen skulle mina föräldrar på bio och se nån film vad det nu var .
Då passade jag på att käka lussebulle till efterrätt och kände att jag inte tyckte om det har fått avsmak sen gradiviteten är ju samma sak med choklad också.
Sen bakade jag en kladd kaka och då fick min son lite flirt med att få smaka så gav honom från finger spetsen lite så var han grymt kladdig runt munnen.
Sen Mr robot också senare.
En serie som är små seg men ändå bra & spännande.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards