Alla inlägg den 14 november 2015

Av anonym anonym - 14 november 2015 23:10


                        

        (efter förlossningen  1 månad efter    3 månader efter.  5 månader


13/11 november



         

(kommer tyvärr ej i håg vilka datum dessa var i från) 



         

Av anonym anonym - 14 november 2015 22:37

hejsan och hallå

 

först det här med frankrike var ju fruktansvärt och hemskt förstår inte hur man kan vara så fega med att planera såna här fruktansvärda saker som hände där.

Att 128 med fler ska mista livet eller bli skadade som dom är helt oskyldiga till.

Och förstår inte äns vitsen med att terra på det sättet.

Blir bara arg av att bara tänka tanken på detta som sagt.

Men i stort sätt halva morgonen sen man vakna så har man suttit och lyssna på radion om detta.

Blev en promenad med lilleman för att få honom och somna i vagnen i stället än att bli bråkig och man får gå omkring och gunga med honom på axeln.

Kallt och kyligt solen försökte nog titta fram  men inget vidare precis att den kom fram.

Fick lillen att somna när vi redan var vid fredhäll ungefär och sen när vi kom innan för dörren så vakna han i stället.

Sen blev det lite mat för honom och jag bestämde mig för att gå på gymmet när mammsen frågade om jag ville komma med till öob på svea vägen.

Men tog gymmet i stället kände mer för det.

Sen vet man ju inte hur det blir på måndag eller angående danspasset om man nu kommer med eller inte känns ju lite nervöst att man måste vänta för att se om man kommer med eller inte.

 

körde crosstrainer likande saken ungefär en halv timme sen armar mage rygg blev det denna gång.

Och denna bodybuilder människa var där också med sin tränings bag och tajta cykelbyxor och tajt tröja ser lite ut som att musklerna ska spricka när han gick omkring lite läskigt måste jag nog allt ta och säga.

Så ringde mammsen mig var klar då när hon ringde  var jag i omklädnings rummet och frågade var jag nånstans så jag i omklädnings rummet och håller på att packa ihop.

Så vi möttes utan för gymmet och jag valde att gå hem med lillen inget kul om han börja skrika inne på öob som mammsen skulle till.

När jag kom till andra sidan gatan så stötte jag på pappsen så vi sällskapade hem.

Sen senare när jag hade haft min lilla kvälls spa, tvätta håret ,skrubbat kroppen och rakat under armar och ben.

Så tog jag kontakt med kill kompis och frågade om han fortfarande ville ta en fika med mig.

Och så kom svaret klart jag vill det hjärtat började fundera lite vad han mena med detta.

Men han har 2 barn 1 jämn gamal eller halv år äldre än min son så ha vet i allafall hur det är att ha barn och hur man ska handskas med dom.

Men visst man ska inte ta förgivet något.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards