Alla inlägg den 20 november 2015

Av anonym anonym - 20 november 2015 23:52

hejsan

 

Vakade till först 08:11 men somnade om har haft en jobbig natt hade svårt att somna och tog lite tid till detta också.

Sen lyckades jag somna och väcktes av min väckar klocka som jag har också.

I dag var det minus grader här visade sig när jag med lilleman på en promenad.

Tror att han hade tyvärr en aning för tunnt runt huvudet borde hade en extra mössa.

Sen tog kontakt med min kompis jag ska trädda i morgon för att fråga vilken buss det gällde och vilken hållplats man skulle hoppa av också.

Så gick jag ut sen fick jag sms av min vännina som frågade mig om vi kunde ses på tisdag så det var inget problem med detta eller som sagt.

Så det gjorde vi upp,tyckte det var gulligt av mig att köpa presenter till dom men dom blev mina vänner och hoppas att kontakt med dom sen så sonen har barndoms vänner också.

Sen blev det sats fridhemsplan och gymma ungefär 55 minuter.

fick ihop 542 kalorier, 2,10 i distans och runt 55 min tränings.

Sen pratade lite med en tjej i receptionen om att ingen personlig tränare som hörde av sig som lovat,men som bara nån från något läkar företag och trodde jag hette hans lundin som hörde av sig.

Men annars så lung dag gosat med sonen också och sett på mr robot tror det var sista avsnittet nu.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards