Alla inlägg den 21 november 2015

Av anonym anonym - 21 november 2015 22:53

hejsan och god kväll

 

Vakande kvart i åtta som min tid har börja bli nu helt och hållet och med den underbara fågelsången också som jag har till väckar klocka också.

Och sonen var på gott humör tills klockan var halv tio och trodde att han var  hungrig men som han visst inte var eller.

Insåg att han var trött så bytte på honom och sen tog på honom kläder så han skulle hålla sig varm från topp till tå.

Dagens planer blev inte av pga sjukdomar och förkylningar men inget att göra åt det är sånt som händer och bara acceptera också så klart.

Så när jag kom hem så blev det gymmet en halv timme denna gång men kände att det var precis lagom också för den delen och första gången under dom här veckorna som jag kört 4 gånger i veckan att jag också känner detta att det fick räcka med halv timme.

Så sitter och funderar lite om jag ska maila henne på gymmet som jag ska träffa på måndag om det finns tid senare i veckan när man ändå är där och behöver inte springa från sonen mitt i maten med tanke på att jag inte har hunnit ännu prata med mina päron om detta.

Men närmare till min förvaltare har jag och hur jag mår av detta med inget resultat på kroppen alls nu har ingen aning om det är för enformig träning eller att man inte kört som man ska eller vad det nu kan vara som sagt.

Dom här sakerna vet jag att jag har problem med i allafall

1. ätandet

2. sötsaker

3. att inte få i ordning på detta.

Behöver verkligen detta det vet jag som sagt i allafall.

Men gick bra på gymmet också för den delen och såg mammsen springa på löpbandet det var lite oväntat också  för den delen.

Själv har man ju inte sprunigt sen 2013.

Annars lugn hemma kväll planera lite om vad som ska bakas men i år för det inte bli en massa saker som sag.

Eftesom vi reser bort nu i år något som jag har längtat efter länge också.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards