Direktlänk till inlägg 23 november 2015

Kallt som bara den!

Av anonym anonym - 23 november 2015 22:26

Hejsan och hallå!

Vakan 08:40 fast pappsen trodde att jag hade vaknat vid 07:30  

Så han kom in till mig och trodde jag hade somna om till och med  så höll han nästan på att sätta sig på mitt knä också så jag fick lite ont av det.

Sen fick jag en lite kall tass på min armled också som var min lilla mubbs som sattte handen där och gav mig ett väldigt leende.

Det gillar jag att få av sonen på morgonen det lilla gulliga leendet och sen den lilla tassen om lägger den om armleden på mig tycker det är mysigt när man precis har hunnit vakna och får vara med detta.   

Morgon promenad med sonen i   'ven om samtidigt var väldigt kallt också så klart.

Lilleman somnade som vanligt sen vid dn skrapan och ända hem sen mötte mammsen på fridhemsplan följde med mammsen till polarn och pyret och sen till hm som hon skulle kolla på  några klädes plagg till lilleman.

Själv blev jag helt kär i en tomte dräkt hittar jag den i rätt storlek så kommer jag nog att köpa den också.

För den här var för liten var verkligen just och just att de passade honom.

Sen var det time för min own time som jag har 1 dag 4 gånger iveckan och som är gymmet.

Så  fort till gymmet och danspasset också och efter gymmet så upptäckte jag att jag inte hade mitt utagskort med mig det ända kort jag hittade var då mitt acces kort och det är samma färg på det som mitt utagskort på banken.

Men danspasset gick bra i allafall som sagt.

Och i morgon ska jag träffa min vännina och hennes dotter en sista gång innan dom flyttar till västerås på fredag.

Sen får åka dit och hälsa på då och då vill verkligen inte tappa konkaten med henne skulle ju vara kul om våra barn blev vänner.  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards