Alla inlägg den 1 december 2015

Av anonym anonym - 1 december 2015 22:06

hejsan och hallå

Vaknade i dag 08:40 trodde jag så kom pappsen också in med lilleman i famnen också satte sig på säng kanten och så lilleman som la sin lilla hand på min armled.

Men jag sa att jag kommer strax så somnade jag om.  

 

Men sen runt 09:15 så dök man upp i köket så satt lillen babysittern också och pratade och sjöng högt också som min lilla älskling gör också när han är på väldigt bra humör så man nästan själv börja skratta men lite frusternade är det nu när dom är i den åldern när man inte ska skratta åt dom mm.

Men känner ju på sig saker nu mera också.

Hade tänkt mig gymmet i dag men kände för seg för det också men i morgon ska jag ta mig dit i allafall.

Och köra styrka en stund i kan ju inte vänta ända till torsdagen eller precis för att komma i väg till gymmet.

Men tänker inte var så klantig med att baka pepparkakor som hände i går  sen luktade man pepparkaka i hela omklädnings rummet det var ganska pinsammt helt ärligt måste jag erkänna att det var.

Sen kom ett meddelande av en kompis som nu har gått förlångt helt ärligt där det stog att han ville ha jul kalender med naken bilder på mig  trodde att det hade gått in i huvudet på honom med att det sista jag skrev var då jaja.

När han försökte muta mig med sex tror att man är desperat små barns mamma som är ute efter sex som jag  verkligen inte är.

Bara för att man är ensamstående mamma så den människan i mina ögon är inte klok som en av mina bästa skype vänner höll med om också.

Nu är det i allafall december och något som jag verkligen har svårt och begripa också att det är nu bara 3 veckor kvar till julafton också.

Och sen om ungefär 14 dagar blir det en resa till fugenhirola/tenneriffa igen känns smått nervöst över att det kommer bli som sist att man hamnade på observation med lillen för det var verkligen inget kul alls.

Ligga och sova i ett sjukhus rum som var kallt och äckliga sängar och mammsen fick ligga på soffan med sonen brevid sig plus att soffan var stenhård den också.

Sen har jag börja prata med 2 killar på hp igen och bara hoppas på att dom är ärliga båda 2 och så får man se vilken av dom det blir båda har barn även om dom är äldre än min lilla mubbsis.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards