Alla inlägg den 5 december 2015

Av anonym anonym - 5 december 2015 22:31

hejsan och hallå!

Nu är det helg igen känns och advent i morgon igen, sen är det bara 2 veckor kvar till jul afton också.

Så i morgon är det då andra advent.

Hade ett anfall nu i natt så kände att jag ville bara ta det lungt hade annars planera en timme på gymmet i dag också.

Men kände att den här anfallet som jag hade i natt behövde jag bara ta det lungt ta promenad med sonen också så klart.

Han var ju inte alls ute i går eftersom stormen var här också eller släng av den om man ska mer säga så vill inte ha mera stormar nu hoppas vi är kvitt den i morgon.

Fick höra av min mamms att en tallinn färja hade fått några fönster krossade och läckt in vatten i korridorerna och hytter.

Men att dom valde att vända tillbaka till tallinn igen för att lägga till igen.

Var rätt ruskigt helt ärligt.

I dag är det 3 år sen som min älskade bjarne begravdes och skulle ha fyllt år i morgon om han hade varit i liv.

Tiden har verkligen gått fort helt ärligt.

Annars har jag i dag bara tagit lungt lekt med sonen och umgåtts mycket med honom också.

Invigde min kaffemaskin i dag också med kopp cafe au latte lika god som jag minns den också.

Så nu har jag invigt min kaffemaskin också är riktigt nöjd med och kommer användas mycket också för den delen det är jag rätt säker på .

Även om jag har en papps som var grining med att jag redan hade kaffe hemma men inte så att det är till för min kaffe maskin.

Och sen morden i midsummer blev det här också nu på kvällen nästan att jag höll på att somna till en gång samtidigt med sonen som var i mammsens famn också.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards