Alla inlägg den 7 december 2015

Av anonym anonym - 7 december 2015 23:31

Hejsan och hallå

Ska försöka skriva lite snabbt men ändå allt som har hänt här i dag i detta hushåll.

Vakande nu i dag med min väckar klocka som jag nu dom här senaste dagarna hade krångel med också.

vaknat smått grining mm när jag inte fått sova mina 8.a timmar som jag ska göra för att få en bra sömn också.

I dag blev lite ärenden till våran bvc här också som nu har äntligen flytta tillbaka hit och sonen var väldigt misstänksam också mot våran bvc tjej som vi har längesen vi sågs och nytt område för honom också var det också så klart.

Men allting såg bra ut och bara huvud omfånget som fortfarande var på samma nivå och som vikten också hade gått i svackor också men annars så det bara bra ut i allafall.

På eftermiddagen tog jag en promenad med lilleman sov blev den vanliga rutten gissar på det tog 58:20 glömde starta min sportstracker denna gång också.

Sen  senare på gymmet blev årets sista danspass också men är nöjd med att jag hittade en till sats anläggning att börja köra på än bara sats fridhemsplan nonstop och införskaffa mig en personlig tränare som jag kommer nu ta hjälp med så länge det kommer behövas känner jag och vet att det kommer bli flera gånger också om jag verkligen ska nu lyckas som min plan är.

Så träfffa henne nu i veckan innan fugenhirola/teneriffa turen.

Sen nästa gång blir det i januari nästa år som det blir nya träningspass med henne också.

Sen har jag varit så grymt trött under gymm uppehållet här också så att har knappt hunnit sätta mig innan jag somnade också precis som min mamma också.

Men var så när jag lekte med sonen också en stund igår också så höll jag på att domna bort 2 gånger.

Sen ska jag se om sats har sin nya väska här på mitt ordinarie gymm anläggning blev lite små kär i den också så klart.

Så avvaktar med att köpa den också kanske ha den mera som skötväskan till denna vagn.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards