Alla inlägg den 10 december 2015

Av anonym anonym - 10 december 2015 23:06

hejsan hoppsan

 

i dag blev att vakna halv nio och klockan hade räkna ut 7 timmar inte alls bra om man säger så då.

Kände mig helt förvirrad i dag på någotvis har ingen aning om varför men gjorde det i allafall.

Har kommit kontakt med 1 kille som är 42 bor här i stan och som har gjort mig lite nyfiken också samtidigt.

Men man ska dra inte dra några slutsatser eller precis om honom ännu men såg väldigt trevlig ut i allafall.

I dag bestämde jag mig för att ta mig en tur till citygross i ulvsunda första gången i mitt liv blir det men samtidigt tvekade jag om det skulle bli till bromma blocks och rusta där.

Har ett par hörlurar som jag vill jag ska köpa där som är antingen vita eller rosa har svårt och bestämma mig som sagt.

Men sen alltid bra att ha reserv också med tanke på att jag lyssnar på mycket musik och vill inte hamna i den situationen att jag måste vara utan nån dag när man har gått ut eller om man är på gymmet och håller på.

Men bestämde mig till slut för att promenera till citygross för att kolla läget hur det ser ut och var nånstans det ligger och hur man kommer dit om man inte vill ta tvärbanan om man hellre vill gå.

Jag är ju inte direkt den människan som gillar att åka komunalt vill hellre ta mig fram på fötterna och röra på mig.

Så mina föräldrar skulle på möte så då passade jag på  och gå.

Det blev en aning längre bit att gå för mig eftersom jag gick via minneberg och vattnet och sen kom jag fram till trappor så blev det dra upp vagnen i den var helt slut efter det måste jag säga.

SOm tur var hade lilleman somna så det gick ändå smidigt att ge sig av

i dessa trappor utan att han fick panik eller något likande.

Men det gick bra höll på att gå fel och kollade rejält nogrant på skyltarna på gatan margeretelundsgatan hette den som jag skulle gå efter ända ner till voltarvägen sen till bryggerigatan.

Men så började jag tänka på ja just märkte när ett malmö aviation plan kom flygandes för att landa att jag gick snett mot det så då förstog jag att jag var på fel bana och i stället så hittade jag rätt till slut och gick raka vägen dit plus spåret till tvärbanan i fall om lillen skulle bli strulig.

Sen ringde mammsen undra vad jag gjorde sa att jag var i ulvsunda som hon knappt trodde på, men sa att jag var på väg nu till citygross för att cheka lite priser på olika saker mm.

Så allting gick bra till och med lilleman var ju helt lugn också under hela vistelsen på citygross och hemvägen.

Hemma kom jag på sen att det var torsdag trodde det var onsdag i dag.

Men torsdag.

Kände stressen i kroppen angående om 2 olika saker en dejt jag skulle träffa i dag men kände att det blev för mycket man ska hämta resväskor och börja planera vad man ska ha med sig varma och svala kläder ballerinna skor  mm.

Skriva en reselista på vad jag ska ha med mig och vad man ska ha till lilleman också.

Så därför fick jag avböja det hela för att jag skulle inte skulle få nån stress i mig som sagt först dejt sen på det gymmet och ska man själv göra det ena och det andra skulle bara ha blivit för mycket för mig.

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards