Alla inlägg den 11 december 2015

Av anonym anonym - 11 december 2015 21:30

hejsan och hallå

I morgon åker vi till tenneriffa och blir borta 14 dagar men kommer skriva i från min padda i stället under resan.

Det paddan är till för som sagt ha på resor och kryssningar mm.

Men nu har jag i allafall hunnit med det mesta i allafall om man säger så då men visst känner nog att jag har en aning stress i kroppen helt ärligt det gör jag.

Men senare kom min mamms in och sa att jag behövde hämta ut medeciner lamtictal 100 ml.

En av pappsen vänner kom hit i samma veva också.

Men har nu i allafall min resväska klar ska stoppa ner mina promenad skor också i den så där tänkte ha på mig mina vita boots med svarta byxor  och träningslinne i grönt och ljusblå munktröja. och antar att det blir dunvästen också.

Är ju inte direkt så väldigt i varmt i malaga om man säger så då.

   

Detta köpte jag också i dag ska köpa deras te också  förhoppningsvis kanske typ siba eller elgiganten har deras te sorter eller latte tea .

men borde nog finnas i bromma också en elgiganten vad jag vet i allafall.

Men vad jag kan säga om chokladen så var rätt söt den var god men väldigt söt i smaken.

Men kan nog bli bra att ha hemma när mensen kommer också så klart.

Så nu får man vara utan kaffe maskin och sina kaffen sorter 14 dagar dagar på ett ungefär sen.

men vad jag ska göra på tenneriffa är att vandra upp och ner för den backen som vi har vid strand promenaden  varje morgon tänkte jag mig och sen några varv i poolen för att hålla mig i gång på något vis även om är och promernerar ändå om dagarna.

Så att i morgon kommer jag på kvällen skriva i från malaga med andra ord när vi har kommit fram till hotellet och samma hotell som sist också och samma utsikt mot havet.

Men nu är man i allafall klar kan man säga i allafall här med packningen och kläderna har jag redan bestämt mig för vad jag ska ha och skor också för den delen också.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards