Alla inlägg den 14 december 2015

Av anonym anonym - 14 december 2015 22:22

Hejsan hoppsan
Var i dag 16 -18 grader varmt men mulet.
Den här dagen blev då att Mammsen skulle träffa en av sina vänninor som inte kunde komma igår.
Sen skulle Mammsen till Ikea och handla ett frotté till mig om jag skulle få ett epanfall vi glömde ju det.
Så jag och pappsen fick också ett uppdrag det var och handla strumpor till mubbsen.
Sn lunch på den resturang brevid vi åt igår lunch.
Sen promenad plus att jag har käkat för mycket o dag det var nog choklad moussen med grädden har fått springa på wc.an 3 gånger i kväll angående behov två.
Sen fick jag något blodsocker fall också fick lägga mig på rygg en stund också och hände precis när jag matade lillen.
Annars en lugn och skön dag har det vart också.
Några sand skulpturer från starwars som dom har gjort.
I morgon kväll blir det från tenneriffa som jag kommer att skriva nu är har det vart våran sista dag här i Malaga.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards