Alla inlägg den 15 december 2015

Av anonym anonym - 15 december 2015 22:00

   

   Cappucino             Lanzarote ( tog bilden från flyet)

  

nu har vi då kommit till tenneriffa efter 3 nätter i Malaga /fugenhirola och var verkligen en skillnad på vädret också.

lilleman var hur skötsam som helst av sig och charmtroll till och med var han flirta lite med flygvärdinnan också till och med gjorde.

sn också nån annan tjej på flyget också ,flygresan tog ungefär 2.timmar

och vilken underbar värme det var När vi hade kommit fram till hotellet så det första var att mammsen och pappsen ville gå och bada i havet msom jag inte var så väldigt pigg på precis har lite skräck för havet och dess djur hajar mm.

så jag tog en kopp cappucino med lilleman under tiden.

Var väldigt mycket grädde på den måste jag säga var nästan som en gräddbakelse helt ärligt.

sen när päronen var klara med sitt badande blev lunch också åt en sandwichar med tomat och ost och päronen åt skrynkliga potatisar som dom kallas.

sen på kvällen promenerade vi in till stan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards