Alla inlägg den 26 december 2015

Av anonym anonym - 26 december 2015 22:58

Hej!
Blev en lugn dag i dag här mycket och tänka på nu sen sista dagen här i dag är det också hade gärna stannat längre också för den delen.
Så handla och jag köpte mera kapslar till kaffe maskinen nått som hette cortado ingen aning om vad det är ännu om man säger så.
Sen träffade vi papps första fru i dag också en sista gång på en fika.
Sen tapas där sonen fick en kollega som vi kallar det och precis likadan vagn också men med vit sufflett var det i stället .
Sen på hem vägen så började spärra av vissa gator här och på torget också trodde det handla om uppträdande först tills jag förstog och såg vad det handla om det var något kanariskt maraton det handla om.
Så gick hem och packade ihop mina saker o har ännu lite kvar typ laddare och tandborste hårborste.
Men sen gick vi tillbaka och stört skön latino musik var det techno gissar jag eller dance.
Så nu är sista kvällen här i lobbyn för denna gång och i morgon blir det flyget hem urf.
Och boka danspasset på måndag för veckan där på.
Sen kolla om min pt har nån annan tid än nu på måndag skulle vara rätt lärd tror jag om jag går.
Pappsen visade på morgon ett banan träd också för mig och Mammsen som han hade gått förbi i dag tog bild på det också plus en tupp som lilleman reagerade på.
Så han började morra åt tuppen i stället när tuppen väl satte igång sen åt ett gosedjur samma sak också gjorde sonen.
Vet ej vad han har lärt sig det i från.

Banan träd

Tuppen som lilleman började morra åt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards