Alla inlägg den 27 december 2015

Av anonym anonym - 27 december 2015 23:30

hejsan

 

grymt vemodigt att man ska åka i dag så hinner bara med ett snabbt inlägg här innan transfern kommer kl 11:00 hellre att vara 2 timmar i förväg än att vara 1 timme i förväg med små älskling som jag har.(mycket o tänka på)

En kill kompis hörde av sig igår som jag inte är ett ända dugg glad över

ville att jag skulle bli hans flickvän och hur skulle en sån sak utan känslot för personen i fråga så som våldtäktsmannen trodde jag hade som jag aldrig hade eller.

Sen har asberger på köper hur skulle en sån sak fungera med ett barn om man inte har en erfarenhet av asberger och hur en person med detta kan hantera en bebis på köpet skulle ha oroa mig väldigt mycket.

Sen fråga om jag ville ha sex med honom och en mys stund också med honom som jag inte direkt var så tacksam över att höra eller.

Sen när jag svarade nej på detta så kom en fråga om jag ville suga av honom  hallå liksom nej det vill jag inte alls och vill inte ha sex med honom eller.

Jag är nöjd med mitt liv och vill ha en mogen kille som kan hantera ett barn och som finns där och kommer hem på kvällarna och vara pålitlig också så klart kan respektera och acceptera också min älskade son också så klart och gärna ta hand om honom som om det vore hans egna son också så klart.

Men men kommer nu att skriva i morgon och hur resan gick också.

och hur det gick för min älskade lilleman också så klart på resan.

Hejså länge älskade läsare och välkommen mina nya läsare.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards