Alla inlägg den 30 december 2015

Av anonym anonym - 30 december 2015 23:06

Hejsan!

I dag är det nu nästa sista dagen på året helt vansinnigt tror nog inte att det har så mycket att göra att man fick lilleman,tycker åren har gått snabbt tidigare.

I dag blev det till gymmet till sats fridhemsplan som jag tränar på och tränat sen 2003 eller 2004.

Men visst har provat sats globen som jag tyckte var lite för litet för mig och gillade inte stället men väldigt trevlig personal där.

Sen har jag prova i liljeholmen men var inget ställe för mig eller ända som var bra med det var att dom hade mini sats.

Sen kungesskruva men deras ac var ingen vidare väldigt varmt och stort.

Men sen spanade jag in sats alvik i år där jag hittade älsklings instruktören och precis lagom stort precis som fridhemsplan också och beslöt mig för att gå där 1 gång i veckan på danspasset.

Man kan nog säga att det är ett år som jag hade tänkt mig skulle vara och kanske inte skulle vara.

Fick en underbar och gullig son som är i dag 11 månader nästa månad 1 år är han då.

Även om han tyvärr har fel pappa i mina ögon om man säger så.

Hittade en kille som jag blev intresserad av och ville fortsätta ha kontakt med men i stället bröt kontakten för att han var rädd för barn i stället.

Sen en kille som bara ville ha naken bilder på mig som fick nästan att koka med tanke på att jag tyckte att det rätt respekt löst också.

 

Fick 2 jätte fina vänninor i mammagruppen och i stort sätt dom ända jag jag har regelbunden kontakt med också för den delen.

Och en till men inte riktigt på samma sätt.

 

Kommit ut på 2 utomlands resor även om det var tillsamma ställe också för den delen men vem vet kanske något annat nästa år malta skulle jag allt vilja till också igen hedra bjarne.

 

Sen att ha kommit i gång med gymmet ordenligt också och nu kämpa med att få mina mamma kg som är kvar räknade ut i dag att det är 13,2 kg som jag nu har tappa och har 20,3 som jag ska ha bort och dom resternade kg också.

 

Fick en underbar gudmor till sonen också och som verkligen är till också till 100 % som man ska vara i mina ögon om man vill vara pålitlig.

Och en underbar vän som hon är också så klart det får man inte glöma som man kan prata allting med om råd och tips vad man nu än vill snacka om.

 

 

Så detta kan man väl nog säga är mina återblickar tillbaka som är positiva tillbaka.

 

Sen dom tråkiga återblickarna är väl då dessa.

att båda mina systrar blev dåliga,och den var på bättrings väg men blev en smäll där så blev sämre igen tyvärr.

 

Att jag fick ett väldigt behov av sötsug också som jag absolut vill ha bort vill ha kontroll på allting jag stoppar mun och lagom stora portioner och kunna äta allting med måtta också.

Hellre mera frukter än att äta/stoppa massvis med sötsaker.

Och hur man ska förhindra ett återfall som jag inte vill ha.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards