Alla inlägg den 6 januari 2016

Av anonym anonym - 6 januari 2016 23:55

Halloj!
I dag bestämde vi oss för jag och Mammsen att åka till moderna museumet och titta på konst utställningen med konstnär/arkitekten olafur Eliassons utställning.
Det var en upplevelse som hette duga tyckte jag måste jag allt ta och säga.
Olika färger på något plast typ man har till spotlights.
Sen en 14 miljoner års gamal meteorit och det ända som man fick känna på också det var allt häftigt tyckte jag att det var.
Sen nån fläkt som flög av och an sen nån sorts kaleidoskåP som man fick se sig själv från alla håll och kanter.
NÅgot rum med vit sand med nån slang som Slog i marken något mörkt rum med nån ljusslinga på marken och nått som blinka inget bra för mig men gick snabbt förbi.
Men häftig var denna i allafall.
Solsken hela dagen men runt -12 till -13 här så kallt var det i allafall måSte jag säga att det var.
Haft lite kontakt med min dejt också har jag. :-)
Grym träningsvärk också inget skoj alls men man vet då att man gjort nåGot nyttigt och positivt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards