Alla inlägg den 7 januari 2016

Av anonym anonym - 7 januari 2016 19:30

hejsan och hallå!

Lugn dag i dag tog en promenad med lilleman på morgon och går verkligen inte än annat än kallt och började längta till tenneriffa också gjorde jag poolen stranden med den svarta sanden och en lite slak röd flagga som hänger och deppar .

Promenerade till stadshuset via hantverkar gatan hem men vackert väder var det i allafall så på det sättet klagar jag inte .

Lilleman somnade precis vi kom utan för porten till och med så trött var han måste man nog säga.

Annars har han fått stanna inne sen efter detta för det har varit så klart.

Bestämde mig för att bleka mina hår rötter dom såg så förjävliga ut hade ju inte färgat håret på sen när tror det nu blir 2 år sen.

Sista gången jag färga det var det i april 2014.

Sen blev det inget under denna gradivitet eller för att man blev så osäker på om man kunde färga eller inte  så det fick vara tills lilleman var född och gått ett tag också.

Men då bet inte färgen på mig som den gjorde nu så nu ska jag göra en omgång till så får man se vill ju ha hela håret i samma färg som det färgade på mitt hår,konstigt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards