Alla inlägg den 8 januari 2016

Av anonym anonym - 8 januari 2016 15:37

Hejsan hoppsan

Kl 12:00 skulle jag vara på gymmet men bestämde mig för att ta mig dit tidigare ,behövde lite extra motion också.

Blev ju bara en promenad i går hade nog gärna gått en till om det inte vore så kallt som det är just nu precis.  

Men men så tog då och gymmade en extra timme där och innan pt.n kom så kom våran här hemma som har lägenheten ovanför oss.

Tur så kunde man i allafall hålla koncentrationen i topp brukar annars tappa den rätt snabbt när jag blir överaskad eller något likande.  

Men det gick bra på gymmet också tyvärr blev det inget med måttbandet för att mäta men det gör gjorde inte så mycket på ett sätt och på något vis så gjorde det svårt sånt där måste jag säga.

Kvälls kvisten var och handla hem mandariner marockanska eftersom det är min stor favorit också sen också köpt jag i dag  det dolce gusto tet också med smak av citrus och honung liten touch på ingefär men inte väldigt mycket.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards