Alla inlägg den 9 januari 2016

Av anonym anonym - 9 januari 2016 23:12

hejsan hoppsan min läsare!

Hade ett ep anfall på morgonen   så sen försökte man väl sova en stund och lyckades sen sova till halv nio i allafall.

Inte så många timmar sömn efter ett anfall precis men bättre än ingenting alls om man säger så då.

Och sen i dag kom det också 1 par som skulle kolla på barnvagnen den gamla vagnen han hade innan jag köpte den nya.

Jag tog en timmes promenad med sonen och lyckades stöta på en av mina gamla klasskompisar från kristoffterskolan inte för att vi sa hej eller något åt det hållet, men gick förbi varandra i allafall.

Ringde mammsen och fick veta det här paret hade kommit  och lilleman hade vakna till då och sen vid backen från fridhemsplan eller övergångstället på lindhagensgatan så börja gallskrika och storgråta kändes nästan som man fick lite små panik när man känner sig så hjälplös också samtidigt när man inte vet riktigt hur man ska lösa saken.

Men ringde till mamms och berätta situationen för henne och då visade sig att paret hade kommit och när jag kom in i porten och parkera vagnen så  öpppandes dörren och hörde nån prata om vagnen också och då förstog jag att dom hade köpt denna också.

Plus också att det visade sig vara nån lärare på kristofferskolan också som har jobba där i 15 år som lärare för hemkunskap och religion som jag förstog detta.    

Kollat på 2 avsnitt av morden i midsummer också ett som gick tidigare på dagen så fick jag höra av min kära mamms att jag borde äta lite var smått borta om man säger så då.

Sen det andra var p kvällen som jag såg med orginal barnaby karlen .

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards