Alla inlägg den 11 januari 2016

Av anonym anonym - 11 januari 2016 21:55

hejsan hoppsan

I dag så fick jag höra att en av dom störtsa och legender till stjärnor hade dött i cancer som var david bowie.RIP

Så har i dag lyssna halva morgonen på radion och hur dom hade tagit bort eller ändra programen för att ha lång sändningstid om denna stjärna.

Men han har gjort väldigt bra många låtar och har en som jag tycker mycket om men glömt namnet på den.

Kollade på en en av dom sista musik videorna han gjorde som chokerade mig samtidigt även om den var bra.

Och efter ha läst på aftonbladet så har jag nu förstått att det var något sorts avsked/hejdå.

Vädret i dag har inte varit ett ända dugg roligt eller har i stort sätt regna

även om det utlovades snö hela dagen också så klart.

Sen  så blev ett tur till gymmet och fyllde på mitt kort också så klart så man kommer i väg känns rätt knäppt att man måste fylla på gång i veckan bara för att det ska finnas pengar på kortet till alvik.  

Passet gick bra och kände nu också att jag har fått in stegen och har haft lite problem med några steg/rörelser men nu verkar det fungera bättre som sagt och får hoppas det fortsätter så också.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards