Alla inlägg den 12 januari 2016

Av anonym anonym - 12 januari 2016 22:08

hejsan och hallå

Vakande halv nio i dag som min son också hade gjort  fick jag höra av pappsen.

Som hade vänta hela tiden på att han skulle vakna och umgås som dom brukar göra på morgonen innan man själv vaknar.

Men i dag fick pappsen inget sällskap,även om jag vaknade vid halv nio så kom jag upp vid 09:00.

Men jag var på bra humör precis som min mubbs också var.

Mammsen kom upp vid halv och fick sin frukost också, och i dag blev det allt en promenad med lilleman.

Och han somnade nästan lika snabbt som hann lägga honom i vagnen.

Tog en promenad vid fredhällsparken sen via stadshuset hem gällde verkligen vara försiktigt var man satte tassarna.

Så passade jag på och fundera lite över det här med ny mobil telefon till mig eftersom varken iphonen passar till min dator eller min lumia 800 gör  och behöver en mobil med windows 10 om jag nu ska få allt gå ihop med min dator.

Så en ny lumia ska jag köpa nu håller på och velar mellan 2 stycken men ska först bli skulden till mammsen för det dom la ut för mig på tenneriffa resan också .

Och där bestämde jag mig för att göra så här med att ge henne 500 nästa veckan och veckan där på.

Och sen där efter 1 100 -200 kr i veckan.

Sen där efter köper jag min nya mobil gör jag men jag får se vilken av dom detta kommer bli.

Sen maila och hållit på till min pt på gymmet också,har jag  jagat halva dagen i dag kändes det som.

Men till slut så kom det svar av henne där att jag kunde vara hos henne 13:30 i stället som fick mig att pusta ut lite.

Sonen har sin bvc i morgon också så det kolliderade med tiderna där också.

Kvälls kvisten började det snöa igen   

Så less på snö nu även om det bara är en vecka man har varit hemma nu men så blir man allt less i allafall.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards