Alla inlägg den 14 januari 2016

Av anonym anonym - 14 januari 2016 22:59

hejsan och hallå

 

sov till nio i dag,och lilleman sov när jag kom upp så han måste har varit väldigt trött då.

I dag skulle det visst bli väldigt kallt sas det    jag saknar teneriffa och solen där.

Våran bvc sköterska skulle till lanzarote blev lite sotis eftersom det är en av dessa kanariska öar som verkligen har intressera mig länge och nyfiken på också så klart.

Trodde jag skulle ha i dag världens träningsvärk men där fick jag gissar väl på då att mina muskler har väl nu börja vänja sig mm.

Men ända värken som jag kände av var mensvärken och sen sötsug så in i helsike och för tidigt för att äta frukt sallad i mina ögon också plus att frysta jordgubbar är inte riktigt sak om det inte har med smoothies och göra så klart för där mosar man ju dom i mixern.

Oj längesen man laga såna måste det för sonens skull plus köpa hem avokadon så det blir avokado smoothies.

 

Men men i dag så blev det lung dag med 2 promenader lilleman jag kände mig ganska tveksam att gå men tog och gjorde det blev en till stadshuset och den andra runt fredhåll hem.

Såg ett sms av mammsen där hon tyckte att jag skulle komma hem ,eller vi skulle komma hem,men då var jag redan utan för ytter dörren i porten.

Men annars vart hemma resten av kvällen och bara tagit lungt prata lite med en kompis också.

Sakande min förra sambo här ett tag i kväll också och på något vis så slog det mig när jag lyssnade på den här sista videon av david bowie lazarus att den på något vis påminde om sambon vet hur inte hur och svårt att förklara också.

Fy ja så hemskt att den cancer ska finnas min mammas kusin dog i cancer hon också och hon berättade aldrig om den eller.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards