Alla inlägg den 15 januari 2016

Av anonym anonym - 15 januari 2016 19:42

hejsan hoppsan!

Vakande på någolunda bra humör i dag, umgick med lilleman en stund.

Sen kl 11:30 skulle jag gå upp till gymmet,och då blev det tjafs den här  så kallade falska farmorn som jag kallar henne och kommer alltid och göra efter sina döljande om saker och lögner som dom har gjort och som har sårat mig och som gjort att jag inte vill veta nått av dom över huvudtaget.

Jag menar absolut inte med att bakatala någon eller något åt det hållet nu är det bara min känslor det handlar om.

ATT JAG HAR SVÅRT FÖR HENNE jag kan inte acceptera henne som farmor och kommer aldrig att kunna det bra på försöka köpa in sig som hon aldrig kommer att lyckas med ,bara tillfällig kontakt tyvärr det vet jag eftersom jag inte vill ha kontakt med henne.

Gav den familjen 1 chans men som dom förstörde och då förtjänar man inte min vänskap/kontakt.

Så har varit lite problem om detta och jag har ju svårt att acceptera saker också som sagt.

Visst fick höra att hon hade blivit uppsagd sånt är inget roligt men vad har det med mig och göra ingenting som varken är intresserad av att ha kontakt med henne eller vara kompis med henne.

Ville väl att man skulle hålla henne handen och tycka synd om henne men förstår bara inte vitsen varför det ska gå ut över mig eller nån annan i familjen som inte har med saken att göra.

Men skönt för mig på ett sätt att jag kan börja gå min normala väg till ica maxi utan att behöva känna mig obekväm och kunna börja gå på samma sida som maxi ligger .

Sen jag fick reda om att hon jobba på nordea här på lindhagensgatan så började jag gå omvägar för att slippa träffa på henne.

PÅ sättet är jag lättad i allafall .

Vara vän med en äns förälder vars barn våldtagit en det är i mina ögon helt oacceptabelt.

Men men på gymmet gick det jätte bra och precis som jag hade tänkt mig och planerat angående energi och ork.

Men gick annars super bra benpress och medecin bollen tror den var på 5 kg inte helt 100.

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards