Alla inlägg den 21 januari 2016

Av anonym anonym - 21 januari 2016 22:45

hejsan och hallå

Strålande väder nu på morgon ända till klockan 15:30 på ett ungefär så började det mulna till lite.

I dag är det då torsdag och tycker veckan har sprungit i väg bara så där helt ärligt.

Sen lyckades laga fel kaffe till mammsen också  trodde pappsen hade värmt upp vatten i vattenkokaren och ställt den på diskbänken så jag la i kaffe pulvert i kaffe kannan och sen hällt i vatten.

Och sen nu till det till pinsamma också och det var att jag plötsligt fick ett hallå av mammsen och kaffet var kallt.

Så jag blev till ett ända stort frågetecken också av det hela.

Tog och kände på vatten kokaren och insåg att vattnet var kallt och jag hade lurats att hälla upp i kannan för att tro att det var varmt så det var ju bara att fixa nytt kaffe så det blev bra.  

 

Men i och för sig så händer sånt i bland inget man kan rå för eller så jag hade bara oturen med mig denna gång nu med andra ord.

Men samtidigt fick det mig och tänka på att en resa med förra sambon när han ville att jag skulle hälla upp vatten i kaffe kokaren som han hade i lastbilen,som smått gjorde mig också nervös samtidigt.

Och när man hade hållt upp cappucino pulver i min kaffe mugg så hade jag glömt bort att slänga pappret  bara lagt det i koppen och hällt över varm vattnet också och märkte av detta när jag skulle dricka också.

Men jag och min son tog en promenad in till stan i dag på eftermiddagen och sen tog bussen hem också.

Men var i allafall ute runt en timme i allafall ,och jag hade gått ner lite nu också så vågen sa 92,3 i stället än vad den sist gjorde.

Och sen blev det ingen dejt i helgen eller för han var dålig och då är det bara dummt att man kanske själv åker på  det om det är förkylning eller något annat så han skulle bara ta det lungt och vila också.

Och sen var till butiken i dag också på kvällen för att kolla på tofflor men dom såg försmå ut även om det var min storlek.

Och kändes lite why men hittade ett  par snygga tränings byxor som jag kanske tar och köper nästa vecka ett par svarta med rosa bred rand ,behöver nu lite nya gymm byxor vissa är rätt utslitna och vissa har hål mellan benen så bara slänga som sagt.

Men såg på maxi dessa grymt snygga byxor och det material på byxor som jag också tycker om.  

Köper nästa vecka ett par, och sen fundera på vad man ska laga för något till sonen som fyller 1 år nästa fredag känns verkligen sjukt att han blir 1 år nu om en vecka.

Kollade samtidigt på hur stor en marzipan tårta är så funderar på att ta min utmaning och laga en sån.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards