Alla inlägg den 25 januari 2016

Av anonym anonym - 25 januari 2016 21:48

hej!

Helt seg och helt slut det är nu +0 ute kanske till och mer lite mera än det.

Bakade scones i morse  också med lilleman på golvet tills mammsen kom och hämtade honom så han inte skulle bränna sig eller något åt det hållet också så klart.

Tog honom på en promenad på förmiddagen via fredhäll marieberg rålisparken stadshuset hantverkargatan.

Och såg i dag nu hade dom börja riva det hus som det har vart protest om i några år nu eller om det var något höghus kommer inte i håg helt om det var något höghus eller var det nu var.

Men har dom i allafall börja riva och var rädd att sonen skulle vakna i det hela också för den delen.

De känns rätt märkligt efer så många år som har gått och protesterats mm så det är skumt.

Men snart om några veckor är huset helt borta i allafall .

Sen till gymmet i dag också dansaerobics i bromma till er som går på sats ch vill ha variation så rekomederar jag detta om ni har kortet så man kan gå på alla anläggningar.

Så inget pass var inställt i allafall denna gång och har nu boka om mig också till nästa veckas pass också.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards