Direktlänk till inlägg 27 januari 2016

sonens gudmor

Av anonym anonym - 27 januari 2016 21:27

Hejsan hoppsan!

Vakande vid halv nio av min underbara bönsyrsor som jag har på mobilen angående väckar klocka.

Och läste på kiken att sonens gudmor skulle komma eftersom hon berättade lite saker som gjorde mig orolig och som hon ville hellre ta upp face to face.

Och så kom hon förbi och berättade något som jag aldrig trodde skulle inträffa henne.

Först att den näst yngsta av barnen hade blivit misshandlad som pappan hade misshandlat.

Och att hon skulle polisskydd och för henne och barnen också.

Detta trodde jag aldrig om hennes gubbe,en samtidigt hade jag det på namngivare festen också.

Att han var smått hårdhänt också mot en av tjejerna ch fick höra det va mammsen också.

Bara att hålla tummarna på att det ordnar sig för henne också som sagt.

Jobbigt att behöva radera sms mm.

Har själv varit med om likande händelse så vet vad hon pratar om också.

Annars har man i dag varit ute och gått mycket med lilleman blev väl runt 1 timme gissar jag.

Köpte lite saker angående hans födelsedag nu i veckan marsipan lock bland annat.

Ska testa göra en marsipan tårta.

 
 
Anneli

Anneli

28 januari 2016 20:59

Hej, det är hemskt när det händer såna saker. Hoppas att det ordnar sig. Det var lite svårt att läsa det du har skrivit, färgerna flöt ihop lite =)
Ha en bra kväll ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

anonym anonym

9 februari 2016 00:40

Jo märkte det själv också bra att du sa det :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 1 maj 23:01

Sov länge minis hade små jobbig natt också. Gubben tyckte man se p rulle så man kände mig lite i aktagen . Plus väldigt dålig mer av tänade än att ska Vara detta. Super fin morgon också var det så bestämde att gå ut och kolla på körsbärs träden. ...

Av anonym anonym - Tisdag 30 april 23:40

Sov gott ville somna om men då kom ett samtal från det här företaget som hjälper mig och ville fråga lite frågor . Och den skulle större sonen till skolan minis hemma andra ögat hade svullnat och blivit rött : ~( stackan. Blev allt en lekfull dag o...

Av anonym anonym - Måndag 29 april 23:41

Minis fick ögoninflammation i går förmiddag och hemma nu denna vecka lider grymt med honom pga detta. Hade i dag samtal men mamma som fick allt gå och bestämde vi. Men hos kom tillbaka sen och berättta vad som har hänt också . Har vart hemma med ...

Av anonym anonym - Söndag 28 april 22:57

Jag sov gott minis sov gott också i natt var trött.vakande kl halv åtta ungefär sen efter det så då frukost min stora skulle på kalas i stan. Vi gick ut en sväng eftersom mormor skulle följa med dit. Upp till Fridhemsplan och efter detta hämta gå...

Av anonym anonym - Lördag 27 april 23:55


Blev nått väldigt skumt för mig när jag vakande måste jag säga att det var jag trodde det var fredag. Undra varför sambon låg och sov brevid vid och minis ropade på mlg också . Regnade hade huvudvärk när jag gick upp också. Små kaos på morgonen oc...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards