Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

nu är skuld nästan helt betald

Av anonym anonym - 8 februari 2016 22:05

hejsan hoppsan

 

i dag visade sig att man lilla älskling hade krypit in till mig reagerade av ljuden på golven och att det var lite annorlunda ljud också.

Så när jag öppnade ögonen och ännu helt nyvaken så då satt min lilla skrutt på golvet och tittade lyckligt på mig.

Men det var en mysigt överaskning med att vakna till.

I dag blir det att betala lite mer på skulden också som jag har till mammsen så att den blir undan stökad för antar att det blir så på nästan teneriffa resa också men ska väl försöka köpa egen mjölk ändå bara jag som har det i kaffet.

Och andra saker som kanske behövs.

I dag blir det då dansaerobics på kvällen    men blir riktigt skönt och få dansa av sig lite också.

Mitt på dagen var vi och handla jag och min mamms och min son ,som nu i dag mår bra rossla lite gör han.

Var till maxi där jag handla också kaffe mjölk ny tandkräm för att prova mig fram än bara oral b stuket som jag kör.

Plus att jag köpte sån här tandtråd på pinne också .

Jäst och margarin för semle bakningen i morgon efter träningen.

Det är ju ändå semlans dag i morgon så och den är ju bara en gång om året plus att man kan frysa in bullarna också.

Det är kul och baka som sagt och speciellt om också uppskattas också så klart.

 
 
Sofia

Sofia

8 februari 2016 23:37

Alltid skönt när skulder försvinner, är en börda från axlarna som inte finns där mer sen :)

Åh vad roligt du säger det :) Blir så himla glad när folk börjar få upp ögonen för allt hemskt som händer djuren! Mitt senaste tips, den pulled "porken" man kan köpa färdig var så sjukt god :)

Ska försöka få upp ännu mer recept för är så himla kul när folk vill prova :)

Sov gott :D

http://bian.bloggplatsen.se

anonym anonym

9 februari 2016 00:39

Ja verkligen tror att jag och den äldsta systern noga med skulder så man inte behöver tänka på dom hela tiden.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 25 april 23:15

Sovi gott i natt som minis också . Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart. Minis var inte så enkel att få till förskolan Sminkade mig gjorde en videos på detta . Sen till normal handla hem saker . Minis stört j...

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards