Alla inlägg den 16 februari 2016

Av anonym anonym - 16 februari 2016 22:50

Hejsan hoppsan!

Vakande av klockan och gick lillen låg och sov när jag kom upp.

Så i dag ska jag till gymmet bland annat som jag var lite smått orolig över om man säger så då.

Hade ju ett ep anfall i förgår natt och i går var jag ganska seg på dagen och var ju inte väldigt fokuserad under passet på sats bromma i går.

Och i dag vakande jag och min lilla mubbs låg och sov för en gångs skull på morgonen än vad han annars brukar.

Och när pappsen hade cykla i väg till gramma så ungefär efter halv timme efter detta så höll jag på att somna vid frukost bordet också.

Så var jag smått orolig över hur det blir på gymmet i dag om jag kommer orka göra något på gymmet i dag med att springa på bandet och sen pt level 1 stunden.

Var till gymmet runt 11:00 var klart kvart över i omklädnings rummet,

så ställde mig på spring maskinen och starta den ökade takten och skulle springa men det sa bara stopp helt och hållet så fick ta och gå i stället.
Men det gick bra men hade lite någolunda ork till pt stunden i allafall för att det var verkligen nr 1.

Och sen i dag så kom ett sms av en kill kompis som fick mig förbannad och det var att det var en kill kompis som skickade en bild på sin snopp det är ju verkligen moget och vuxet att skicka bilder på sånt närmare omorget.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards