Alla inlägg den 17 februari 2016

Av anonym anonym - 17 februari 2016 23:03

Hejsan och hallå!

Sov bra i natt hade väl nån konstig/skumm drömm vet ej vad det handla om men nånting var det i allafall.

jag känner smått fortfarande mig lite out men inte på det sättet som igår somna vid köksbordet en halv timme innan man drog till gymmet och man knappt la märke till att mubbsen kröp i väg.

sen på gymmet försökte springa med gick bara inte försökte gå i ganska rask takt också.

pt passet gick bra med att jag valde att ta lite mera lugnt innan man skulle till nästa övning sen i omklädnings  rummet fick jag sätta mig en stund och andas ut en stund.

hemma sen  när man lekte med lillen och hade satt mig i fåtöljen så höll jag på  somna ännu en gång.

vet ej om det handla till ep anfallet som jag hade mellan söndag-måndag.

eller att jag håller på att bli dålig men nått av dom är det.

så i dag varva jag ner lite i dag  bara lagom långa promenader i kanon vädret.

sen annars bara koppla av kollat på arga snickarn v.i.p när han hjälper kändisar med sina hem. :-)

 

men det i morgon jag hoppas på mer om man har mer energi   Det visar sig i allafall. :-)?

så dagen sett med lilleman vila koppla av så jag hoppas vetkligen att jag har ork med att springa o level one passet .

men det positiva när jag och sonen var ute var att solen sken som jag har 

 Njutit av hela dagen också så det klagar absolut inte på och bara positivt närmare. 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards