Alla inlägg den 27 februari 2016

Av anonym anonym - 27 februari 2016 23:56

hejsan & hallå mina läsare nya och regelbundna följare på bloggen!

jag vaknade ganska täpp i näsan inträffade på kvällen igår redan innan Beck filmen som sagt.

i dag ska jag träffa en vännina runt 13:30 men jag gissar på det kommer att bli senare man vet ju aldrig med dom små som sagt dom som styr oss kan man ju i stort sätt allt säga.

kändes lite nervöst samtidigt angående lilleman eftersom han har varit lite ur balans dom här dagarna eller på torsdag  som smått börja  varm en stunden sen sval sen bröt det ut och var utslagen resten av dagen också jag var ju och handla massa olika smoothie och fruktmums och någon juice med päron smak till honom med min höft/ljumske som gjorde ont och fick ta och gå med lugna steg också och ta det lungt.

sen när man väl kom hem igen så var lilleman piggelin ville varken sova eller leka i sina hörn full rulle var det på honom igår.

men mår bra i dag tack och lov så klaga ska man inte i allafall.

Min vännina hörde av sig och fråga om vi kunde ändra klocktid som vi gjorde och jag tog en promenad innan med lilleman plus kolla på fåglarna också som han tycker om det ända jag borde ha gjort var att ha varmare jacka på mig trodde ju dom 3 plus graderna var i dag och inte minus grader så jag frös ganska mycket på över kroppen måste jag säga.

men tacksam för soligt väder i allafall alltid nånting och inget att klaga på eller.

vänninan och jag skulle ses 16:30 i stället så hann bara av och Ann hem med lillen som somna och sova ända upp till Fridhemsplan där vi skulle ses.

men valde en rätt vinter jacka denna gång också så frös inte i allafall.

middag sen nån ny indisk rätt grymt god hade Mammsen lagat sen där på var det mellon också.

var väldigt besviken på alla artister och låtar tyckte ingen var bra.

och i morgon blir dagens projekt plantera chili och paprika så det är gjort och ska planteras denna månad också. 

Och andra projektet handla nya promenad skor också vet redan vilka det ska vara också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards