Alla inlägg under februari 2016

Av anonym anonym - 3 februari 2016 23:04

hej och hallå

 

Blev lite små gnäll på morgon kvisten för att jag bad min papps i går att säga till mammsen om gymm tiden och som han visst hade glömt.

och som jag inte var ett ända dugg glad över eller precis.

Men gick ändå bra till slut i allafall.

Kom i väg på gymmet  och var nästan halvt frysen också för den delen trodde att det + grader men i själv verket så var det runt minus grader ute och när man tänker på plus så är det ju teneriffa om jag tänker på också och värmen där också ,promenader och solsken varje dag tempraturer på runt 26-27 grader också sommar kläder och förhoppningsvis att några kg har försvunnit igen.

Tänke kolla på en ny bikini på nelly.com till vettigt pris också så klart.

Brukar unna mig dessa saker 1 gång om året.

1-2 ballrinna skor

1- 2 bikinin

1-2 väskor (om man hittar någon snygg så klart)

Det här är bara ett måste varje år.

 

Sen på träningen i dag så då blev mycket skivstång,både den längre och sen den mer kortare också.

Sen får man då se vad det händer nästa gång det hon sa att det skulle bli under kroppen denna gång så man får allt se också.

och den träningen är i morgon då samma klocktid som i dag också.

 

Men dagens värsta det var allt när lilleman skulle till bvc han skule få vaccin och kontroller och när vi kom fram till vaccinationen så hade man gråten i halsen så jobbigt var det allt tyckte jag.

Och lilleman var rätt utslagen och mammsen ville ta promenad med lilleman och när han såg att jag gick in så började han gråta så då gick vi alla hem i stället.

Han ville vara hos mig stället som sagt han är mammas pojke också för den delen.

Det är något som märks väldigt tydligt också.  

 

Av anonym anonym - 3 februari 2016 00:31

Hejsan & hallå!
Var ganska snorig när kom upp sängen och första jag fick göra var att snyta mig som lilleman hade roligt åt också både när man nös och snöt sig.
På för middagen en promenad honom och som sov under hela promenaden också så klart för engångs skull också annars kan han vakna mitt i promenaden också.
Men sov från start till hemma igen. :-)
Ingen träningsvärk i dag förutom lite vid rumpan så den har väl gjort lite nytta också.
I morgon blir det pt timme i allafall .
Kanon väder hela dagen till kvällen , följde med mamms upp till Fridhemsplan hon hade något med datorn och göra på Kjell & company.
Undertiden vänta jag utan för med lilleman och hur en ambulans hämtade upp någon som satt på marken eller nästan låg ner , när dom kom fram med ambulansen så dök en civilare upp också men som snabbt insåg att dom inte behövdes där uppfattade jag det som.
Bakade nya cupcake och la in alla i frysen också ska ta med mig till min dejt nästa gång hade ju lova honom att ta med sig om han då kom hit på sonens födelsedags fika eller CAD man ska kalla denna som vi hade i fredags här.
Och sen har nu allt löst sig angående sonens gudmor och hennes kändes verkligen som en lättnad för mig har ju grunnat på detta sen hon berätta detta.

Av anonym anonym - 3 februari 2016 00:16

Jag ska informera till Er som har miss förstått / funderar.
Jag älskar min son och är hur stolt som helst över honom.

Jag mådde ur uselt då när jag insåg hur det hela hade gått och som gjorde att jag bröt kontakten med den familjen och har ingen kontakt alls och bäst så.(allt det som jag skrev under hela gradiviteten var för jag mådde dåligt och var små deppig)

Men jag älskar min son något som jag alltid kommer att göra 

Av anonym anonym - 1 februari 2016 22:15

Hejsan och hallå!

Vakande på ett rätt så knagligt vis och på något vis så sover man men man känner sig ändå vaken.

I dag är det gymm och ska lägga undan 500 till mammsen denna vecka och veckan är på så att största summan i allafall minska till 700 sen i stället.

Så har nu 200 kr kvar måste köpa nytt sl kort så att man har den på fylld också.

Och sen har jag en 100 kvar som jag ska spara måste snåla ganska mycket nu denna vecka och nästa vecka.

I dag så kom lilleman krypandes in till mig innan jag hade kommit upp ur sängen kändes verkligen skumt.

Så han satt nästan vid sängkanten när jag klev upp.  

Var på gott humör och jag tog ut lillkillen på en promenad och fick ett meddelande av en från mamma gruppen som undra hur jag och lilleman mådde och hur min träning går mm.

I dag har det vart halt och kallt inte så kallt så att jag behövde ta på mig vinter vantarna i allafall som tur var.

tog en promenad till stadshuset vidare till karlbergskanalen också.

(men visst börjar längta efter att få promenera min långa sträcka som jag har skrivit om tidigare det var väl i september som jag gick då den med lilleman)

Men den här promenaden var behaglig även om halka till ett par gånger också så klart.

Och sen danspasset sen också som gick bra det var äntligen lite nya steg  äntligen och äntligen men var kul att han hade lagt in lite nya steg som han gör då och då för att man inte ska tröttna och sånt gillar jag också.

Danspasset gick bra också  nu.

Sen på kvällen så började det snöa och gissa på att det börja under danspasset också.

Kramas lite med min lilleman man också,har haft många tankar på sonens gudmor också och som nu gjort att pappan flyttar i morgon också.

Stackarn hon kände sig ganska nervös över detta också så klart och som jag kan förstå också.

Men fick veta att alla var hemma och det hade gått bra och pappan då flyttar ut i morgon som jag förstog det.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards