Alla inlägg den 2 mars 2016

Av anonym anonym - 2 mars 2016 22:49

Hejsan hoppsan!

Fick veta att en liten prins har fötts runt 20:42 som jag förstog det hela efter har följt upp när prins daniel berättade detta för pressen.

I dag så kollade jag och mammsen på mobiler också och den som jag ville ha men tror att det blev samtidigt ett lite missförstånd när vi gjorde upp att den här dealen är mellan mig och henne och ingen annan.

Ville ha en iphone 6s och inte en iphone 5 även om den sägs vara nättr funktioner mm som min pt också sa.

Ska se med min mamms om man kunde ta och ändra detta utan att det blir bråk plus att det bara var en 100 skillnad annars samma summa.

Dagen i dag har varit väldigt lugn och avkopplande också för den delen som man då och då behöver för att ta sig samman med saker också.

Lilleman har varit helt lugn i dag också och på väldigt gott humör ockdå har varit.

På eftermiddagen så tog jag en promenad honom och då somande han väldigt snabbt också så klart.

Och måste säga att det var rätt kallt ute också för den delen.

Men höll mig varm i allfall med dun jackan denna gång.

Och vid lilla västerbron så träffade jag på våran bvc tjej som vi har där och hon frågade lite om hur vi mådde ovh hade och om prickarna på sonen hade försvunnit också som dom utan behandlig på det hela också som sagt.

Men det var kul att stöta på henne också så klart.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards