Alla inlägg den 7 mars 2016

Av anonym anonym - 7 mars 2016 23:51

halloj!

vakna vid 09:00 eller närmare upp vid den tiden.😀

Dagens plan promenad med lilleman och sen gymmet också.

förhoppningsvis så kanske nya mobilen också kommer i dag håller timmar och tår för detta så klart.

åt frukost och delade med mig av en bit bröd till lilleman också han vill ju bara nu mera bara ha det som jag också äter så brukar nu mera skära upp en bit till honom av samma bröd också så han inte blir arg eller tjurig eller liknande av det hela.

jag tog en promenad med lilleman sen min mamms vaknade också.

måste säga att det var ganska varmt i dag men mulet  jag gissar på 4+ eller 5 + något åt det hållet i alla fall så ungefär en timme blev man ute och lilleman bara sov hela tiden.

hemma sen så kom min mamms till mig och sa att hon ville veta om mobilen hade kommit och hon hade rena turen när jag satte på skÖT väskan på vagnen så kom postiljonen och bland annat med ett kuvert som var från comvig så vi kunde hämta ut paketet och som var ganska stort också så klart så jag passade på att handla kaffe ett margarin till min bakning också eftersom jag bakar nu mera ganska ofta också 😀.

gymmer gick någorlunda hyfsat kunde vart bättre och rätt instruktör också så klart för den delen.

köpte sen 2 choklad kakor i Alvik som är för bakning också.

även om min mens har kommit så är dom ändå inte för att äta upp dom.

sen 2 avsnitt från gÅsmamman på Dplay grymt bra spännande serie där kan man se alla delar på en gång om man vill.

nu ska jag sova men har nu invigt nya telefonen i morgon blir det att skicka runt till  pålitliga vänner/släkt det nya numret som man har .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards